Süprizin Böylesi…


Yasmin Levy severmisiniz? Ben çok severim sesi bana iyi gelen şarkıcılardan. Hem kökenlerine olan bağı hem de sefarad müziğine kattığı yorumu ayrıca beğenirim. İşim gereği eğitim gruplarından birinde kendisine olan beğenimi dile getirmiştim. bunu unutmayan ve geçen günlerde İstanbul’da verdiği konserde Sentir Cd’sini benim adıma imzalatarak bana 30. yaş doğumgünü hediyelerinin en şahanesini veren kişiye ayrıca sevgilerimi ve teşekkürlerimi bir de buradan göndermek istedim. Son yıllarda aldığım en muhteşem ve anlamlı hediyelerden birisi oldu. Çok mutluyum.

Süprizin Böylesi…” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

